Sagas trädgård

Sagas trädgård

måndag 1 mars 2010

Handarbete


Ikväll har jag suttit och gjort ett par benvärmare klara,att sticka och sy är det jag pysslar med inne på vinterhalvåret.

Dethär mönstret är inte alls svårt men man bör vara lite koncentrerad....jag ska börja på ett par till åt andra dottern bara jag får sytt ett handarbete klart som snart har deadlinen inne...ska med till Sverige i april nämligen.


Idag kom David Austin`s roskatalog på posten,jättemycket intressant läsning och fina bilder,sände efter den på deras hemsida-gratis. Tyvärr är frakten ganska dyr om man ska beställa därifrån 21€ för 1-8 rosor.....
Den ena benvärmaren ser bredare ut i bild ser jag nu :) men det är nog helt riktigt,för den är provad några gånger!! det jämnar ut sig med tiden får vi tro!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar