Sagas trädgård

Sagas trädgård

lördag 16 oktober 2010

Årets sista bukett

Denhär näpna buketten med mest luktärter plockade jag in i förra veckan och det var nog årets sista från trädgården har jag på känn...oj dethär blev ju lite tokigt:))nåja,ni ser buketten,har du bärbar dator går det ju alltid att svänga....

Annars är formen lite si och så,fast det ska väl ha sin tid...så fort jag är mer i rörelse börjar det ta sjuhelsikes ont så det blir en hel del vila.Ska nog försöka mej på jobb på måndag.
Tog mej en tur till stan idag(Jakobstad) o hittade en av världens snyggaste Didrikssons jackor som till min lycka bara fanns en kvar i min storlek OCH nedsatt!! Äntligen en med tillräcklig ärmlängd oxå...vitt kan ju vara en jobbig färg men lovar att vara försiktig!får bli min "finjacka" inget för jobbet denna:)

Hej svejs för denna gång,nu blir det en bra bok före läggdags! Ha en bra söndag!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin sista för säsongen bukett! Visst är det härligt att kunna plocka in sina egna buketter.
    Jag behöver också ny jacka, höll på att frysa sönder och samman igår. Den du fann var väldigt fin! Jättesnygg!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Härlig bukett! Vilket fynd du gjorde, en jättesnygg jacka!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  3. Nej men är det sant!!! Köpte samma jacka fast svart i Vasa i lördags..../Annika

    SvaraRadera