Sagas trädgård

Sagas trädgård

måndag 13 juni 2011

Juni sysslor hos oss :)

Hej alla,minns ni mej......jaa jag är otroligt slarvig att få in några inlägg men nu ska jag försöka mej på ett igen! Lilla Kelsi tar en del tid oxå :) Lite bilder...först från grävningen där huset ska stå

 Formspikandet är på gång de flesta kvällar....
Står på en stor sten vid husets högra hörn o blickar ut över stenmuren som blev bättre än jag vågat hoppas

Har planterat en del redan,förstås...denhär azalean passade nedanför stora stenen o som tack fick jag utslagna vackra blom när jag kom dit igår :) Det krävs en del vatten bärande men det är det värt...mera plantering på gång o bilder kommer senare.


Kelsi,för det mesta i farten, hon tycks ha en on/off knapp men så är nog de flesta valpar

1 kommentar:

  1. så kul at få skapa en ny trädgård, lycka till med allt jobb!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera