Sagas trädgård

Sagas trädgård

söndag 7 augusti 2011

Bröllop

Förra lördagen,alltså den 30 juli var vi bjudna på vigsel till Purmo kyrka o senare bröllopsfest i Purmogården,det var min systers dotter som stod brud o äkta maken blev en Vöråbo :)
I strålande solsken o härlig högsommarvärme firades brudparet

Föräldrarna till de unga tu....

Marie o Filip med sonen Kevin 1 år



Kusiner på bröllop :) från vänster Elisabeth,Sara,Nathalie,Elin


Våra barn riktigt uppstädade dagen till ära,till vardags blir de kallade Nath,Beth,Kicki :) Underbara ungdomar som jag är väldigt stolta över,de är nog de bästa jag åstadkommit i livet hittills!


Nu får jag nog ta kvällen om jag ska orka både kursa o jobba imorgon! Hejsvejs!



1 kommentar:

  1. Annika Strömberg7 augusti 2011 kl. 23:19

    Fina bilder och fina ungdomar Saga. :)

    SvaraRadera