Sagas trädgård

Sagas trädgård

fredag 2 december 2011

Bocken som hade tappat sitt skägg!

Idag slutade jag i jobb kl.2 så jag kunde vandra till skogs o hämta granris,och nu många stickiga timmar senare är bocken klar,det tog 2,5 tim...MEN när jag hade fotat o jämfört me fjolårets så märkte jag att ja glömt skägget,voj stackars! Här är lite före o undertiden o efter....


Jag fryser och känner mej så smal,snälla,ge mej lite"kläder" så jag inte känner mej så kal



                               Tack lilla mamma,de hjälpte medesamma!



          

        Nu har ja fått min vinterkappa,och kan äntligen stå på familjen Sundqvist´s trappa!




                               

                          
    
                            

             Vill ni mej något så finns jag här,små och stora vänner VÄLKOMNA är!






Ha en riktigt skön helg alla läsare!





   

1 kommentar:

  1. Härlig julbock även om han nu är utan skägg.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera