Sagas trädgård

Sagas trädgård

söndag 11 december 2011

Mellanväggar o lite annat

Veckan som gick har innehållit en hel del,en envis förkylning(inte alls bra ännu) trevligt shoppande o ätande i Karleby där jag passade på tog en köksoffert oxå...lite kompledigt,sen följde självständighetsdagen med läkarbesök puh! sen lite sjukledigt o jobb igen hann jag faktiskt med i samma veva! Nu känns det nästan som jag borde vara ledig för att ta igen mej :)
På byggfronten har byggare Bob börjat med de murade mellanväggarna,bakom spisen,och i badrummet som gränsar till "teknikrummet"där vattenbehållaren på 500 L kommer,väggarna ska rappas o fixas till ännu förstås men några tel.bilder tog jag idag..i hörnet kommer duschen

Där stegen står kommer spisen att placeras,jättesnygg om ni frågar mej,ska se om jag hittar bild på den i tulikivis sortiment....jaa o mellanrummet i väggen bakom är där garderoberna i vårt sovrum ska inbyggas.


Japp,här kommer den! Hörnspisen är 178cm hög och har en rejält stor lucka så man ser elden bra.



Som sagt hann jag i förra helgen o fråga efter köksofferter,inte fått alla svar ännu,köket blir nog en ganska dyr historia,sen kommer alla maskiner till oxå......kan inte hjälpas viktigt att vi blir nöjda me resultatet,har ju tänkt ha det resten av livet,och jag som planerat leva till 94 så det blir några år :))

Julen närmar sig med stormsteg,ha det riktigt bra bra alla vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar