Sagas trädgård

Sagas trädgård

söndag 26 maj 2013

Stora stenar o Holkendass

Häromdagen ringde grävmaskinförare S åt mig o sa att nu hade han tid att komma o placera ut bautastenarna vi har,han körde hit maskinen kvällen före o sen började han på kl 7 nästa morgon,jag for till jobbet lite senare så jag kunde vara med o instruera lite,fast han är jätteduktig att se hur de passar och såhär blev resultatet,såhär såg det ut när han började......




Här ska komma både blombädd och grillplats där bakom i rundeln,R har planerat att mura upp nånting,nångång....men nöjda såhär långt är vi.

Igår var jag serverare på en begravning och senare for jag till Holken där maken hade jobbat hela dagen med grund och uppbyggnad av vårt nya dazz,och såhär blev det,taket gjorde vi idag,R måttade o spikade o jag rev plasten av takshingeln


                                                    En grannblå toastol,Biolan separett


Och till sist vår kära Holk,där björkarna susa :)


Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar